BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 22, 2012

UPSR

assalamualaikum ..

akhirnyaa .. alhamdullilah , saya telah mendapat 4A1B . saya amat gembira kerana saya tidak pernah mendapat 4A1B sebelum ni , 3A2B pun belum pernah . walaupun saya sedih sikitlah tak dapat 5A , tapi saya amat bersyukur , terima kasih kepada yang mendoakan saya .tak lupa juga kepada ALLAH yang telah makbulkan doa saya . terima kasih ALLAH . I LOVE ALLAH . pada yang mendapat 5A , tahniah ! pada rasyidah , ruqaiyah , nazirah , hafiqah , mumtazah , siti munirah , khireen , luqman . tahniah korang :) semoga terus suksess .. :)) pada yang tidak berjaya mendapat 5A atau 4A1B , tak apee , PMR DAN SPM , kita buatlah yang terbaik ! ;) 

oklah byee .. salam 

<3 nur ain zakirah bt abdul kadir 

No comments:

Post a Comment